Home > tuin tips > Mijn tuin met een Diavoorstelling

Mijn tuin met een Diavoorstelling

zaterdag 13 november, 2010 Plaats een reactie Go to comments

 

Klik hier voor de Diavoorstelling van mijn tuin 2010

Alles weergeven


Categorieën:tuin tips
  1. Ester Redert
    zaterdag 27 november, 2010 om 10:23

    Hoi ome Henk,
    Wat een prachtige tuin hebben jullie. Ik vind het erg mooi dat er zoveel verschillende planten en bloemen in staan. Al die kleuren bij elkaar geven een sfeervol geheel. Ik zie dat je ook adviezen geeft, dus als wij de tuin wat willen gaan opvrolijken met bloemen en planten kom ik zeker advies vragen, want ik ben niet erg handig met de tuin.
    Dank je wel nog voor je reactie op mijn weblog. Harstikke leuk!
    Groetjes van Ester

    • zaterdag 27 november, 2010 om 12:36

      Beste Ester,

      Ik vind het heel fijn dat je onze tuin mooi vind, en als je al de maanden op dit Weblog heb gelzen dan denk ik dat je nog maar weinig vragen over heb hoe je zelf je tuin nog verder noet in richten.

      Maar Ester je kunt natuurlijk altijd aan je oude oom vragenstellen.

      Vriendelijke groeten,
      Van je Ome Henk en Tante Corrie

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

