Home > tuin tips > Overzicht achtertuin links en rechts.

Overzicht achtertuin links en rechts.


Overzicht achtertuin links en rechts.

Foto’s: 17 juli 2010


Categorieën:tuin tips
  1. donderdag 22 juli, 2010 om 13:44

    Hallo Henk,
    Een heerlijke site heb je gemaakt zeg. Bij toeval kwam ik hier bij jou terecht via het opzoeken van zaadbollen van stokrozen en heb zo de maand september zitten lezen. Zet hem nu in mijn favorieten zodat als ik iets wil opzoeken voor extra informatie de site meteen kan aanklikken.
    Op mijn site kan je zien wie ik ben als je wilt. Verder veel sterkte voor jou, je vrouw en kleinkinderen toegewenst en ik hoop dat je liefde vor de natuur je verder zal helpen.
    Vriendelijke groeten Ellen

    • zondag 25 juli, 2010 om 19:57

      Beste Ellen,

      Ik heb je Website gezien en alles goed bekeken, dat ziet er ook perfect uit.

      En wat ons betreft richt ik mij nu zoveel mogelijk op mijn tuin, daar de bloemmen ons nog wat rust kunnen geven.

      Vriendelijke groet,
      Henk Polie

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

