Home > tuin tips > Bloeiende planten in mijn tuin op 3 november 2007

Bloeiende planten in mijn tuin op 3 november 2007

zaterdag 3 november, 2007 Plaats een reactie Go to comments

De tuin Foto’s zijn gemaakt op deze bewolkte en regenachtige dag te 13 uur zodat u dan ook nog de regen druppels op de bloemen ziet zitten. Maar ondanks de mooie bloeiende planten valt dat trieste weer niet op, en geniet ik van de prachtige herfst kleuren en groenblijvende planten die er nog verder in mijn tuin te zien zijn.

Als eerste de Rozen.

Hier onder de Slaapmutsjes.

Hier onder de overgebleven Bolchrysant najaar 2006.

Hier onder heb ik dan ook nog de Skimia

Maar hier onder staan ook nog de Passie bloemen in bloei.

En wat vind u van de nog bloeiende Maagdenpalm?.

Ja de herfst Anemonen mogen natuurlijk ook niet ontbreken.

Tot slot hier onder de Eryngium monescavi’s

De foto van de achtertuin van uit het bovenraam gemaakt.

De foto is niet goed scherp, maar er kwam een regenbui aan.

Categorieën:tuin tips
  1. Ivonne
    maandag 10 november, 2008 om 18:10

    Hallo,

    Mijn complimenten met de leuke en informatieve weblog.
    Hij staat nu op mijn bureaublad zodat ik hem nog vaak kan raadplegen……

    Mooi gedaan ( ik weet wat voor werk het is !!)

    met vriendelijke groet, Ivon

  2. maandag 10 november, 2008 om 23:57

    Beste Ivon,

    Hartelijk bedankt voor je compliment.

    Vg. Henk Polie

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

